August 13, 2010

Happy Heart





Some of you don´t know this, but once I had my heart broken... broken in small little pieces and it hurt... It took me a long time to repair it and even though you still can see some tiny cracks (only from very near)... is as good as new...

Today I woke up because Mr. Cat Face hugged me very strongly while he was still semi sleeping and as soon as he hugged me I felt my heart racing inside my chest... and I´m happy to tell you my heart is as happy as a grasshoper in the summer!!!! Happy Heart! Happy Me!

Never been happier before!!! (applauses!!!!)

..................................

No muchos de ustedes saben esto, pero alguna vez yo tuve mi corazón roto... roto en pequeños pedacitos y dolía... Me tomó un largo tiempo en repararlo y a pesar de que todavía se pueden ver ciertos golpecitos (tan sólo se ven muy de cerca)... está como nuevo...

Hoy me desperté porque el Sr. Cara de Gato me abrazó muy fuerte mientras todavía estaba medio dormido y en cuanto me abrazó sentí clarito como el corazón se ponía como loquito dentro de mi pecho... Estoy feliz de anunciarles que mi corazón esta tan feliz como una lombriz en el verano!!!! Corazón feliz! Yo feliz!

Nunca había sido tan feliz!!! (aplausos!!!!)
Pin It

2 comments:

teedle. said...

Broken hearts... sigh. I never wish a broken heart on anyone. I am happy to hear yours has healed =)

Cara Carmina said...

neither do I.... :) thanks for you lovely words!!!!

some tea? ;)