June 24, 2010

And the winner is...!!!!











Me and Metaphore (she helped me through all the process) are happy to announce the winner for the Frida Brooch giveaway!!!

SIMPLY MARI!!!! :) (applauses) -click to see them!

Congratulations and to thanks to all for participating and filling my world with beautiful and inspirational phrases... next month I´ll have another beautiful giveaway (even better than this one!!!) :)

...............

Metáfora (quien por cierto me ayudo mucho en este concurso) y yo estamos muy emocionadas de anunciarles a la ganadora del regalito de Frida!!!

SIMPLY MARI!!!! :) (aplausos) -click para verlos!

Felicitacions y gracias a todos por participar y por llenar mi mundo con lindas frases llenas de inspiración... el próximo mes tendré otro regalito (mucho más lindo que este!!!) :)

Pin It

8 comments:

oonaballoona said...

yay mari!

altho i didn't win i was still all smiles through your reveal-- i love your pictures and the "applause"

:)oona

Brujia said...

Me causa emoción global ver mi nombre entre todos esos papelitos... Enhorabuena! Simply Mari.

Mira que hoy también te pensé, después de dos días con tortícolis... fui a mi cita semanal de acupuntura y adivina.... Voila! adiós al dolor... mi cuello se mueve feliz .

Un abrazo

Cara Carmina said...

oona: (I like how it´s sounds...) thanks for all your cool comments... I hope to keep in touch... love your blog too and hope you are feeling better... big yellow hug!!! I looove the applause!!! :)

Brujia: de verdaaaaad? con acupuntura!!!!???? uuuy tengo que tratarlo ya lo decía yo... la medicina holistica es una maravilla... que bieeeen... abrazooo!

**WE BLOG ARTISTS** said...

CONGRATS Mari....:( sad I didn't win...perhaps the next one.

HUGS
Char

Simply Mari said...

Estou muito feliz e já esperando a Frida aqui em Santa Teresa!

Valeu galera!

I am very happy! I wait Frida here.

Me gusta Frida, vamos tomar unas cañas...

Simply Mari said...

besos en Metaphor

Lolamaria said...

Good for you Simply Mary!!!! Cheers!

picnipic said...

Bravo à Simply Mari!♥