June 11, 2010

About my hopes in South Africa...




I´m not such a soccer fan... but I love world events, I mean events where all the world gets together and acts a little bit friendly! (specially in the current world state we need this kind of events)... and this world cup is kind of exciting because Mexico is playing the first game vs South Africa... soooooo GO MEXICO GOOOOO!!!!! :) (that´s me being a fan!)

Hopefully one day we´ll be friendly with each other every day and not just every 4 years...

I hope this event brings a lot of good things to South Africa... a country in need of a lot... a country which has suffered enough... I hope we (humans) learn to be better and be united, to take care of each other as a race... no matter our color, our beliefs or our origins...

And finally I hope... Mexico wins this first match!

..............................

No soy una gran fan del football... peeeero me gustan los eventos mundiales, me refiero a los eventos que nos unen a todos y nos hacen actuar un poco más amigables! (y especialmente ahora como esta el mundo creo que necesitamos más de estos eventos)... esta copa del mundo es todavía más emocionante porque México juega en unas horas el primer partido vs Sudafrica... así que VAMOS MEXICOOOOOOO!!!!! :) (esa soy yo en mi versión fan!!!)

Espero que algún día seamos amigables los unos con los otros todos los días y no sólo cada 4 años...

Espero que este evento traiga muchas cosas buenas para Sudafrica... un país que necesita tanto... un país que ha sufrido suficiente... y espero que nosotros (los humanos) aprendamos a ser mejores y a estar unidos, que empecemos a cuidarnos como raza... no importando nuestro color de piel, nuestros credos o nuestros orígenes...

Y finalmente espero... que México gane este primer partido!!!
Pin It

No comments: