May 18, 2010

They arrived!!!!







Today my skates arrived finally!!!!!!!!!!! and I´m a happy camper!!!! oooh they are so cool, I think I hadn´t had a cool pair of skates since I was a girl, and the last ones I had were a pair of "quads" (with 2 wheels in the front and 2 in the back) but those where the old version with those small and square wheels... I rememeber the wheels made a noise while skating... I loved them!!!! Then I grew up and I tried the "in-lines".... (bad idea)... never could skate on those, they were pure torture... Oh I was so disappointed... and now I just found these beauties called "quadlines"!!! they are a mixture of the old quads but with the wheels of the in lines skates, so they are perfect for outdoors, you go faster and you can exchange the wheels for the olf version to this one... mine are 90mm but you can put any size of wheels...

I tried them already and they are smooth!!!!! (yes, that´s me!) so cool!!!!! I put all my gear (don´t want too much blood in the process of skating again after so so many years!) and went to the river... there´s a path to skate and run, etc... and I just loooooved it!!!!! super cool! My condition is not that great ( I was sweating and panting after 15 min!!!) :) but I was happy as a grasshoper in a summer day!!!!!!

APPLAUSES!!!!! thanks my love for such a great gift!!!!

....................................

Hoy llegaron mis patines por fin!!!! y estoy feliz como una lombriz!!!! están increíbles, creo que no había tenido un par de patines lindos desde que era niña... Los últimos que tuve fueron unos de esos que en inglés les llaman "quads" (con dos llantas adelante y dos atrás) claro que eran la versión de aquellos ayeres con las llantas cuadradas chaparritas y hacían un ruidillo que me gustaba cuando patinaba... adoraba esos patines!!!! Luego ya más crecidita probé los patines "en línea" y la verdad nunca pude patinar con esos... fueron una tortura y una decepción total... Pero ahora encontré estas bellezas que se llaman "quadlines" y son una mezcla de los antiguos quads pero con las llantas de los patines en lineas, ideales para patinar afuera, vas más rápido y les puedes cambiar las llantas a las de los antiguos quads o a unas de en linea más altas incluso... las mias son de 90mm.

Ya los probé y se sienten super a gusto...!!! (si, esa soy yo!) me puse todo el kit de seguridad (no queremos ver mucha sangre en el proceso de retomar este deporte después de tantisimos años!) y me fuí al río a la pista, estuvo increíble!!!! Mi condición no es la mejor verdad... (estaba sudando como loca y jadeando por respirar a los 15 min.) :) pero feliz como lombriz!!!

APLAUSOS!!! gracias mi amoooooor por tan lindo regalooooo!
Pin It

5 comments:

mummysam said...

Oh I envy you!!! (and you look so good sporting them as well :) )

Cara Carmina said...

Thanks Sam!!!!! (I hope I don´t fall down... ) I loveeee to skate but I haven´t done it in more than a decade and 10 years are 10 years!!!! :) big hug!

parisa mahmoudi said...

you are brave,I have skates,but I just bought them not use them! :(

Brujia said...

yioooo quieeeerooooo!

Elena said...

Hola que tal??.te escribo desde España...estoy como loca buscando unos patines como los tuyos..aqui en Europa creo que es imposible..porque no los encuentro...me podrias decir como los conseguistes??
Saludos y felicitaciones por tu blog...te invito al mio si quieres pasar...
piruleta.blogspot.com