May 08, 2010

My red balloon!





Once I wrote a story (that I haven´t finished) about a little girl called Soledad who wanted a red balloon for her bday, and her family was so poor that they couldn´t buy it for her... there was a boy called Macario who liked this girl and got to know she wanted the red balloon... he had to buy it for her and in this way she would be his friend (he thought)... finally he got the money for it! 25 cents... and on her bday Macario gave Soledad her balloon... Oh how happy she was! she couldn´t believe her eyes... the red balloon she wanted more than anything else in the world!!! She gave Macario a kiss and run away very quickly... from that day on, they were the best friends in the world...

So... on my birthday Mr. cat face arrived from work and told me not to wake up and to stay in bed ... he had a suprise for me... he took his time to come, and meanwhile I was wondering and was thinking what was his surprise all about... and so... I heard him coming into our room... and when he entered...

There it was...!!! the red balloon she wanted more than anything else in this world!!!!!!!!! Thanks for this beautiful, BEAUTIFUL gift amor!!!! I will never forget the day you gave me the biggest and most amazing red balloon in the world!!! (I love you)

.................................

Alguna vez escribí una historia (que no he terminado aún), acerca de una niña llamada Soledad quien quería un globo rojo para su cumpleaños, pero su familia era tan tan pobre que no se lo podían comprar. Un niño llamado Macario al cual le gustaba esta niña, se enteró que ella quería el globo rojo... él tendría que ver la manera de comprárselo (pensó) y así ella sería su amiga... Finalmente él consiguió con muchos esfuerzos el dinero para comprar el globo, 25 centavos... y en su cumpleaños le dió a Soledad su globo de regalo.... Ay que feliz estaba ella! No podía creer lo que sus ojos veían... el globo rojo que ella quería más que cualquier otra cosa en el mundo!!! Le dió a Macario un beso y salió corriendo rapidito, rapidito... y desde ese día en adelante fueron los mejores amigos del mundo...

Así que les cuento que el día de mi cumpleaños, el Sr. cara de gato llegó del trabajo muy sospechoso y me pidió que no me despertara para darme una sorpresa, yo me quede quietecita en la cama y muy intrigada, él se tardo un poquito mientras tanto yo me preguntaba que sería mi sorpresa... y de pronto... lo escuché que caminaba hacia nuestro cuarto... y cuando entró...

Ahí estaba...!!! El globo rojo que ella quería más que nada en este mundo!!!!!!!!!! Gracias, gracias por este hermoso, HERMOSISIMO regalo amor! nunca olvidaré el día en que me regalaste el globo más grande y más maravilloso del mundo!!! (Te amo)
Pin It

No comments: