April 14, 2010

Today is the day!!!!





Today! today is the day of my exhibition!!!!!! Oh I´m so excited and happy, it´s been so much work to prepare the dolls and finally I finished them yesterday and I´m so so soooo excited!!!!

If you want to come, you are ALL invited... my dolls and me will be happy to see you all...!!! (invitation) and for all those that cannot come I will post photos of the dolls and the exhibition so you can all see them!!!

Thanks for all you nice wishes to all of you in facebook, in my blogs, to my friends and specially to Mr. Cat face... (I love you)... and thanks for all those of you who like my work... I send you a big, big hug painted in blue!!!!

.....................................

Hoy! hoy es el día de mi exhibición!!!!!!! y estoy tan emocionada y feliz!!! ha sido mucho trabajo para preparar las muñecas y finalmente ayer las terminé y estoy taaaaaan nerviosa y emocionada!!!!

Están todos invitados y si pueden venir... mis muñecas y yo los estaremos esperando...!!! (invitación) para todos uds. que no pueden venir pondré fotos de todas las muñecas de la exhibición y del evento para que las puedan ver!!!

Gracias por sus lindos deseos y felicitaciones a todos en facebook, en mis blogs, a mis amigos y especialmente al Sr. Cara de gato ... (te amo)... gracias a todos ustedes que gustan de mi trabajo, les mando a todos un grande, grande abrazo pintado de azul!!!
Pin It

3 comments:

Brujia said...

Te mando una lluvia de margaritas amarillas y sonrisas.

whitney-anne said...

don't think I'ver EVER had a blue hug so big thank you!! Good luck for your exhibition and so sorry I can't be there. Lots of love.

Cara Carmina said...

Graaaaaaaaaaacias Brujia linda linda....!!!!

Whitney!!! I´m so happy my blue hug is your first... thaaaanks for your wishes and looove! (specially for the love!!!) :)

:)