April 16, 2010

Exhibition










Here they are!!! some photos of the exhibition!!!! for all of you who couldn´t come and sent me all those lovely messages... Thanks a lot to all! Everything was very nice... I met very nice people and some even gave me some nice gifts!!! even Puccini got a gift!!! (thanks Manon and Jackie, Fanie and Sandrine for all!) and that was my favorite part, meeting all these wonderful women whom I´ve spoken to through facebook and are very talented artists...

Oh My dear Mr. Cat face was there helping me all the time, and he was so proud of me (I love you so much... you are a very important part of all my successes and my dreams...) All our friends came and celebrated with me... thanks to all of you guys!!! and we had some sales so that´s good!!! (Manon got her Frida brooch and it looks so cute on her! thanks girl!!!)

You can see all the dolls I made in my flickr or in my facebook... they are all so lovely and I have to say it will be hard to let them go because I just really like them! it´s so far my best job!

The exhibition will be there for the next 2 weeks in case you want to go to say hi to all the pretty dolls!!! :)

...........................................

Aquí están!!! algunas fotos de la exposición!!!! para todos ustedes que no pudieron ir y me enviaron todos esos lindos mensajes... Gracias, muchas gracias a todos! Todo salió muy bien... conocí a mucha gente linda y algunas me trajeron unos presentes!!! incluso Puccini recibió un regalo!!! (Gracias Manon, Jackie, Fanie y Sandrine por todo!) esa fue mi parte favorita, el conocer a todas estas hermosas mujeres por facebook y que son gente linda y talentosas artistas...

Y a mi querido Sr. Cara de gato que estuvo ahí todo el tiempo para ayudarme y que estuvo tan orgulloso (te amo inmensamente... y eres una parte importante de todos mis éxitos y de mis sueños) Todos nuestros amigos vinieron y celebraron conmigo... gracias a todos chicos!!! y tuvimos unas cuantas ventas, lo cual esta muy bien!!! (Manon se llevó su broche de Frida y se le ve muy coqueto... gracias mujer!)

Pueden ver todas las muñecas que hice en mi flickr o en mi facebook... estan tan hermosas y tengo que decirles que va a ser muy duro dejarlas ir porque me fascinan!!! creo que hasta ahora es mi trabajo más lindo.

La exposición va a estar por 2 semanas en caso de que quieran ir a saludar a las lindas muñecas!!! :)

Pin It

9 comments:

Stephanie said...

Hi Norma! Looks fantastic! Hope you had a great night. Stephanie

maria madeira | antónio rodrigues said...

Fantástico!!!

Brujia said...

Que buen trabajo pájara, se ven primorosas tus muñecas.

QUASI loja said...

nice work

JUNKER JANE said...

OH! Such wonderful photos!!!! The place looks amazing with your dolls! :)

ilangelo said...

Norma, que bueno que estés teniendo esos logros, realmente nos da mucho gusto, de verdad, te queremos mucho y deseamos que sigas escalando y pronto tengas tu propia tienda no virtual...un beso muy grande de Miguel y Abue Eva

parisa mahmoudi said...

Sooooooo Beautiful!!!!!! :D
You did GREAT my friend!
All of your dolls are Gorgeous!!!!!

keziah said...
This comment has been removed by the author.
Cara Carmina said...

Thank you to all of you... your words make me feel so proud and happy... :)