April 05, 2010

Behind




Monday... waking up early... Oh what a pain!!! I´ve been so tired these last few days that the worst time of my day is the starting... waking up... I just cannot seem to do it, and for some reason I have slept horrible, not resting at all... but what to do... I hope a hot cup of green tea puts me in the mood to work because I have lots and lots to do... well, the weekend was a gorgeous and sunny Easter one, we went outside with the bicycles, we saw our friends and took some sun in the balcony... I even saw some "vampires" (bats according to me!) flying around in the sunset time, looks like the ants who live in the maple infront of my house have waken up because we´ve seen a couple of them in our home... (the cats have seen them too!!! poor ants, we´ve tried to save them but some have perished...) a good weekend... full of love, laughter, food, and now....

back to work... I just wanted to show you this photos of the back part of my dolls... I´ve always have liked the way all those threads look... is kind of nice no?

Have a good week!!!

...................................

Lunes... levantarse temprano... ay que horror!!! he estado muy cansada estos días y cada vez que tengo que despertarme no puedo, aparte he estado durmiendo muy mal, no he descansado bien, me despierto toda chueca y adolorida ay no, no, no... espero que una taza de té verde calientita me ponga de humor para trabajar porque tengo muuuuucho que hacer... Este fin de semana fue hermoooso, soleado, pascual y fuimos a hacer bicicleta, vimos a nuestros amigos y tomamos sol en el balcón... también vi unos "vampiros" (murcielagos, pero me gusta decirles así!) y parece que las hormigas que viven en el maple de enfrente de mi casa ya despertaron porque hemos visto un par de ellas en la casa... (los gatos también las han visto!!! pobrecitas hormigas hemos salvado algunas pero otras inocentes han perecido...) fue un lindo fin de semana... lleno de amor, de risa, de comida y ahora...

de vuelta a trabajar... sólo les quería mostrar estas fotos de la parte de atrás de mis muñecas... siempre me ha gustado como se ven los hilos... bonito no?

Que tengan linda semana!!!
Pin It

2 comments:

parisa mahmoudi said...

yep,even from back they look nice!!!! :)
I miss you dear Norma!!!!!!!! :(

Cara Carmina said...

I missed you too!!! I´m so happy to know you are back into the blogging world!!! :)