March 01, 2010

Have to love them









Last week I got a bunch of new fabrics I loved the minute I saw them... I have been kind of busy with some special orders and my torticollis (Oh my neck is stiff as a rock and I could hardly move for a couple of days... I must have slept in a wrong position, now I´m better though)... but finally I could use them!

The colorful silks (amazingly beautiful) for the Fridas and the pattern decorative ones for the dream whisperers.... I really liked the results, I love them all! and they are all in the store already... but my favorite two are the blue Frida (already sold) and the dream whisperer with the orange ears... aren´t they so lovely!?... will make more for sure!!!

Don´t you love when you love your work? :)

............................


La semana pasada compré un montón de telas que me fascinaron en cuanto las vi... He estado un poco ocupada entre unas ordenes de muñecas y mi torticolis (Ay mi cuello estaba tan tieso como una roca y no me pude casi ni mover por un par de días... debí de haberme dormido en una posición rara, aunque ahora estoy mucho mejor)... pero finalmente las pude usar.

Las sedas de colores (hermosas) para las Fridas y las decorativas estampadas para los Susurradores de Sueños... Me encantaron los resultados! estan divinas! y ya estan en la tienda, pero mis favoritas son la Frida azul (que ya se vendió) y el Susurrador de sueños con oregas naranjas... no son hermosas!?... voy a hacer más!!!

No aman cuando aman su trabajo? :)
Pin It

No comments: