March 30, 2010

Coisas bonitas






Just came back from the fabric shop to buy some filling for my dolls... and as usual, I couldn´t resist and bought some "coisas bonitas" (pretty things) as I call them... some very cute buttons in the shape of butterflies, some pearl like ones and some very, very pretty ones in a bluish color with a cute pattern on them... lovely! I bought some nice color threads... (just love them!) and this gorgeous blue decorative fabric... (don´t you just love blue?)...

In my life my favorite things are those little ones that not many people see or care for... but to me they are so pretty and always make me smile...

Well... now back to work... I might use some of this "coisas bonitas" in my dolls today...

....................................

Acabo de regresar de la tienda de telas que fuí a comprar relleno para mis muñecas... y como siempre no me pude resistir y compré algunas "coisas bonitas" como yo las llamo... algunos botones muy lindos en forma de mariposa, unos que parecen perlitas y los últimos muy muy lindos en un tono azulado con un estampado muy mono! Compré unos hilos de colores... (me fascinan!) y esta hermosa tela decorativa azul... (no aman el azul?)...

En mi vida mis cosas favoritas son esas que para muchas personas no son importantes o que no les importan... pero para mi significan mucho, son hermosas y me hacen sonreir...

Bueno... de vuelta a trabajar... creo que voy a utilizar unas de estas "coisas bonitas" en mis muñecas hoy...
Pin It

3 comments:

parisa mahmoudi said...

What a beautiful stuff,I like so much this collection !!! :)

Cara Carmina said...

aren´t they pretty?

Cara Carmina said...

aren´t they pretty?