February 04, 2010

Bride and Groom







These cuties are now in the store and they are one of my most precious creations!!! Little bride and groom couples... aren´t they so cute??? Well... the idea came from my own wedding, I made them for my guests as wedding favors and they were such a success and such a different and personal gift the I thought I should make them for others...

This next weekend a couple of our best friends (David and Marie Claude) are getting married and they are going to take some to give to her parents and close family... Oh I´m so happy for them! and I´m really thankful to them for choosing my dolls for gifting them to their loved ones in this important occasion! I wish both of them a life full of happiness and looooove... tons of looooooove!!!!!!

(applauses)

......................

Estas hermosuras estan ahora en la tienda y son de mis creaciones más queridas!!! Pequeñas parejitas de novios... no están hermosos??? Bueno... la idea vino de mi propia boda, las hice para regalarlas a mis invitados como recuerditos, y fueron un exito rotundo! tan origianales y personales que a todos les gustaron y pensé que sería muy linda idea hacerlos para otros...

Este fin de semana que viene se casan unos de nuestros mejores amigos (David y Marie Claude) y van a regalarles algunas de estas muñequitas a los papás de ella y a algunos familiares cercanos... Estoy muy feliz por ellos! y muy agradecida por haber escogido mis muñecas para regalarlas a sus seres queridos en esta ocasión tan importante! Les deseo a los dos una vida plena de felicidad y mucho mucho amoooooooor!!!!

(aplausos)
Pin It

No comments: