February 17, 2010

Margareta





She has looong ears to hear you whisper in the night all your dreams and will make them come true!!!! Her name is Margareta and she just arrived to the store!!!!

Oh I´m so happy with these new creations, are full of magic, and is just a delight to make them, and for some reason they are living very quickly so I´m very happy for that... they are really magical... they have brought a lot of good luck for me and my dreams are coming true!!!! I cannot explain how happy I am!!!

...............................

Ella tiene orejotas largas para que le susurres tus sueños por las noches ... y ella los convertirá en realidad!!!! Su nombre es Margareta y apenas llegó a la tienda!!!!

Ay estoy tan feliz con estas nuevas creaciones, están llenas de magia, y me encanta hacerlas. Por alguna extraña razón se están vendiendo muy rápido y estoy muy feliz por eso... son realmente magicas... han traído mucha buena suerte a mi vida y están haciendo mis sueños realidad!!!! No les puedo explicar lo feliz que estoy!!!
Pin It

No comments: