February 21, 2010

Viva la Vida!!!









I´m just on a roll!!!... I cannot stop making them... cause they are so lovely... and they are already in the store!!!

Don´t you love it when everything in your life is just the way it should be? That´s the way I feel these days... and for that I´m sooo thankful... in my face you can see a smile smiling as a happy butterfly and my heart is as red as it can be...

Good and lovely dreams to all in this happy Sunday night... I guess Frida has me inspired!

........................

Estoy con una energía!!!... no puedo dejar de hacerlas... porque son hermosas... y ya están en la tienda!!!

No adoran esos momentos en la vida donde todo está donde tiene que estar? Así me siento estos días... y por lo mismo estoy muy agradecida... en mi cara pueden ver mi sonrisa revoloteando cual mariposa y mi corazón esta tan rojo que más no se puede...

Lindos sueños a todos en esta noche de domingo feliz... Creo que Frida me ha inspirado!
Pin It

No comments: