January 10, 2010

STUFFED







OOOOOOOH I´m so happy I was published in STUFFED Magazine for their winter 2010 edition!!!! I just received a copy of the magazine and is so cool!!!! and full with the work of very talented people who makes dolls, plushies and stuffed creatures full of love, color and imagination!

Thanks so much to the team of the magazine for my article, I really like it a loooooot!!!!!

OH I´M SO HAPPY!!! (MANY APPLAUSES!!!!)

................................................

AAAAAAAAAAY estoy feliz porque mi trabajo salió en la revista STUFFED para su edición de invierno 2010!!!! Acabo de recibir una copia de la revista y esta increíble!!!! y llena del trabajo de mucha gente talentosa que como yo hace muñecas, plushies, y creaturas llenas de amor, color e imaginación!

Gracias, muchas gracias a todo el equipo de la revista por mi artículo, me fascinó!!!!!!

AY ESTOY MUY FELIZ!!!! (APLAUSOS MUCHOS!!!!)
Pin It

2 comments:

ilangelo said...

Muchos aplausos, de hecho...felicidades

misako mimoko said...

felicidades!! :D