November 25, 2009

Library




I´m proud to announce that Cara Carmina Dolls are selling now in the Library of Verdun, a very cute indie library of Montreal!!!!! I´m so happy, I went yesterday to see my children and they look so cute in a glass displayer and just above of the books of my very very favorite children illustrator Rebecca Dautremer... (I think it´s good luck!)

The library is located half a block away for Metro De L'Eglise, for all of you who live in Montreal and want to go check it out!

*applauses!!!!!!

.....................................

Estoy muy orgullosa de anunciar que las muñecas de Cara Carmina ahora se venden también en La Librería de Verdun, una librería independiente muy mona en Montreal!!!!! Estoy muy feliz y ayer fui a ver a mis niños y se ven tan lindos en su vitrina de vidrio, están justo arriba de las agendas de mi gran favorita ilustradora infantil Rebecca Dautremer... (creo que es de buena suerte!)

La librería esta a media cuadra del Metro D L'Eglise, para todos aquellos que vivan en Montreal y quieran ir a ver!

*aplausos!!!!!!!
Pin It

2 comments:

parisa mahmoudi said...

Bravoooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
So pity that I can't be there!!! :(

Pajara Pinta said...

Thanks my dear friend!!!