November 10, 2009

Hunting









One of my passions are children books... (that´s the reason I have a blog dedicated to them) and when I moved to Montreal I had to let them all back in Mexico... (Oh the story of my life)... and I cannot buy as many as I would like soooo... I came with this great idea of go Book Hunting. Which basically is to go to the book store and take photos of my favorite ones so one day I can get them all... !!!

Here is my first one! from one of my favorite illustrators Rebecca Dautremer (Ohh I miss all my books from her I left behind!!!!)

Enjoy...

...........................................

de mis tantas pasiones son los libros infantiles... (esa es la razón por la que tengo un blog dedicado exclusivamente a los mismos) y cuando me mudé a Montreal tuve que dejar todos mis libros en México... (la historia de mi vida)... y como no he podido comprar tantos como yo quisiera, hasta que eso pase se me ocurrió una idea ma-ra-vi-llo-sa, iré de Caza Libros. Que básicamente se trata de ir a la libréría mas cercana y tomar fotos de mis libros favoritos y algún día poder tenerlos todos!!!

He aquí el primero! de mi gran favorita ilustradora Rebecca Dautremer (aaaaaay como extraño todos los libros que tengo de ella!!!)

Que lo disfruten!

Pin It

No comments: