August 08, 2009

Masks







I looooooove, luv, luv art stores! They are the most wonderful place on earth, and every time I go I want to get everything... I´m dangerous with money in an art store!!! Yesterday Mr. Cat´s face went with me to get some stuff and we found some funky things like this masks... it´s so weird how it looks different in each one of us even though is the same mask...

We were poking around, looking for canvases, paint and some other stuff I need... I dream of buying some canvases bigger than me to paint a bunch of illustrations I made time ago (years ago), but they are very expensive and I´ll have to wait for now...
Well... we had a lot of fun... have a good weekend!

..........................................................................

Me fascinan, me encantan, adooooooro las tiendas de material de arte! Son uno de los lugares más increíbles del planeta y cada vez que voy quiero comprar todo… soy peligrosa con dinero en una de estas tiendas!!! Ayer el Sr. Cara de gato y yo fuimos a comprar algunas cosillas y encontramos alguna que otra cosa rara como estas mascaras… es tan raro como luce diferente en cada uno de nosotros a pesar de ser la misma mascara…

Estuvimos mirando de todo, vimos lienzos, pinturas y otras cosas que necesito… Sueño con comprar unos lienzos más grandes que yo para pintar un montón de ilustraciones que tengo hechas hace tiempo (hace años), pero están carísimos así que tendré que esperar por ahora…
Bueno… nos divertimos mucho… que tengan lindo fin de semana!
Pin It

1 comment:

Anonymous said...

You´re back!! Nice!