May 08, 2009

Surprise!!!!! Sorpresa!!!!












I have a very good reason I haven´t been around for 2 weeks!!!!! Next week my dolls will be selling at the boutique of the Fine Arts Museum of Montreal!!!!!! yeeeeeeeeah!!!!! I´m so thrilled and happy you wouldn´t believe it!!!! it´s just amazing to have accomplished this dream and I just looooove the dolls I made for this project!!!! You can see them all at my FLICKR and if you come to Montreal and stop by the museum, please go and check them out!!!!

I have a huuuuge smile on my face and now I´m going to sleep!!! misa tired of making dollies... but very happy!!!!! yeeeeeeee (aplauses)

...........................................................

Tengo una maravillosa razón para no haber posteado nada en las últimas 2 semanas!!!!!! La próxima semana mis muñecas se estarán vendiendo en la tienda del Museo de Bellas Artes de Montreal!!!!!!!!!! yeeeaaaaaaah!!!!!!!! Estoy tan emocionada y feliz que no les cuento!!! Es increible haber conseguido este sueño y las muñecas que hice para este proyecto en particular resultaron hermooooosas!!!!! Las pueden ver en mi FLICKR y si vienen a Montreal no dejen de pasar a verlas al Museo!!!!

Tengo una gran sonrisa en mi cara y no me la puedo quitar!!!! ahora me voy a dormir... estoy cansada de hacer monas... pero muy feliz!!!! yeeeeeeeee (aplausos)
Pin It

1 comment:

parisa mahmoudi said...

CONGRATULATIONS!!!!!!! :)
Please show some photos of it for who wants to come but couldn't!!!

Good Luck
Parisa

p.s.They all are great!I love their heart!!!!